tisdag 22 september 2009

Uppläsningsstöd som webtjänst


Ett kostnadsfritt uppläsningsstöd för privata bloggar. Eftersom det är gratis så följer det med reklam - dock inte så att man störs direkt. Det finns inte heller några inställningsmöjligheter - hastighet, röstval etc! Vill man ha detta uppläsningsstöd på officiella sidor kostar det och då får man förhoppningsvis tillgång till anpassade inställningar och ingen reklam.
Jag installerade widgeten på min blogg och resultatet kan man lyssna på här. Klicka på texten "Lyssna" ovanför varje inlägg! Innan man lägger till widgeten på sin personliga blogg får man möjlihet att välja kvinnlig eller manlig röst.

1 kommentar:

  1. Detta är oerhört bra, jag vet inte om jag kan ha den på min jobbblogg. Har kolat in den tidigare men om det är i sitt arbete verkar det vara tji... då kostar det. Men för privat bruk - jättebra!

    SvaraRadera